andra advent

tänd ljus nummero två i ljusstaken!´

puuh lördagen, den va naaajs! men kommer tyvärr inte ihåg allt, va fan kan de bero på? nää ingen vet ingen vet!
men de va najs, drog till jameela, eller fathia, höhöh, chillade där förkröööök, najs!
vi blev typ högljydda så vi drog ut å chillade runt å träffade massor me najsigt folk, sen kommer jag inte ihåg, sen va vi i hornstull tror jag? där vi träffade Mohammed eller näj de va i liljeholmen där vi träffade Milo å mona deras första intryck till mej va att dom sa GUUD VA DU ÄR SÖT, de va värmande! sen pussades vi hejdå å skuttade av i hornstull, varför då? å ivar, nej love åå nej va pinsamt!
skit samma, orkar inte skriva kommer ändå inte ihåg de, de där lät ganska töntig men de e najs!
juste vi träffade Evve å Sara, måste erkänna att jag va inte förtjust jag va måttligt road att vi skulle träffa dom men jag blev road de må  ni tro! TJUHU!, mera kommer mera kommer!
iallafall, vi klättrade in genom jumies fönster vid halv fyra när vi hade följt evve till gröndal!
ååh nästa helg WOHOOW!

iallafall, idag kom mormro å morfar på fika å vi mummsade bullar å hade de myys, sen kom robin å joinade, åå juste jag fick vantar av mojmoj, tappade ju bort mina, inte bra så hon stickade nya till dudie, så nu e dudie varm om händerna igen:)

å nu sitter jag här å chillar å tråkar typ...blää..men nu, nu kör vi kläder najs!!

funkar vinter som vår sommar höst, tweed keps från 10 deep!

och ett par, alife skor, red tweed så naajs!
hundred, glajjor, gillar modellen så skarpt!
classic beaines från sportif, typ jätte billiga!
sen folket, jag har nya strumpor, från cheap monday!
och igen, lite mera tweed, men från cheap monday!

å vem, vem har inte sett Adidas, reggeavind svepa förbi dej på stan över allt! den är sjuktsnygg!

kör hela outfiten å du blir diggad tjuhuu!



i never get enough! de bästa me kläderna är ju att de funkar på både tjej å kille!
UNISEX!
här en såft collegetröjja från wood wood, me såft mönster, å sen bruna chinos från cheap monday, jag å olle har likadana tjuhuu!
sen en chinos från dickis,yhee!

nytt är oftast dyrt, second hand billigare!
de e så skåjjsigt å fynda i second hand, å lite mera indie stil går också hem, högmidja, eller chinos försora jeansm de, de e dudie de!

Kommentarer
Postat av: Anna

Undrar vad det beror på dudie, att du inte minns asså...
Jag vill ha min palestinasjal!!!!

2007-12-10 @ 12:27:23
Postat av: Anna

Undrar vad det beror på dudie, att du inte minns asså...
Jag vill ha min palestinasjal!!!!

2007-12-10 @ 12:28:01
Postat av: DUDIE!

anna för ihelvette de räcker me en kommentar! å dessutom likadana, du kan väl sprida ut dom lite eller nått, omväxling!

2007-12-10 @ 23:14:11
Postat av: Anna

Jag vill ha min palestinasjal!!!!

2007-12-11 @ 17:07:12
URL: http://poniii.blogg.se
Postat av: Anonym

den har jag tappat bort, to bad to bad!

2007-12-12 @ 12:02:00
Postat av: Anonym

you're so dead!!

2007-12-13 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0