frågestunden är besvarad!

vart bor du? jag bor i mälarhöjden i sthlm

har du alltid bott där du bor nu? nej jag bodde på söder, Hornsgatan när jag var liten jänta

vad gillar du? jag gillar å sy,umgås med mina nära å kära,fota, fika, segla, sjunga, dansa, skidor, wakeboars, skateboard, söta pojkar osv, jag skulle kunna hålla på en evighet!


favortiställe? jösses va svårt, västkusten på sommarn tycker jag om!

favoritbloggar? jag har så många, men några dagliga jag brukar kika in med ett leende på läpparna!

när ska våran lilla fika äga rum tycker du? jag är öppen för förslag min vän!

bästa färg?
jag tror det är...nä jag vet bannemej inte jag gillar många typ alla utom meslila...som slår i rosa. USCH!

ur ser din framtid ut om du själv får bestämma?
om jag själv får bestämma så är jag


vad skulle du göra om jag gav dig en miljon? jag skulle nog köpa en en rejält bra kamera å ta med dej till världens bästa shopping place!

ett plagg du inte kan leva utan? hmm...en snygg t-shirt eller mina converse

hur många par skor äger du? ingen aning, alldels för många, jag växer aldrig ur mina skor, det ända jag vet är att jag har 9 par converse...

vill du fika någon gång? jag är sjukt öppet för försalg!

Har du nån dold talang? jag vet...sjunger? skatar? räknas det?

Hur många språk kan du? jag pratar nästan tre språk, franska svenska å engelska

Är du helt svensk? nej jag är halv fransk å kavrts corsikan

Hur gammal är du? 92.02.20


Favorit affär?
jag vet inte, men en som jag alltid kikar in i är Weekday även om jag inte alltid kommer ut med en påse så kikar jag alltid in, dom har ju en ruggigt trevlig second hand nedervåning också!


Vad får dig att må bra? när magen mår bra mår människan bra! nämen typ så, när allt flyter på bra å man är med folk man gillar å gör nått man tycker om.


sko storlek? 32


Hur lång är du? 148


hur mycket väger du? 39

vad använder du för kamera? en Nikon D70

hur länge har du fotat? jag vet inte riktigt, har alltid gillat foton å mamma å pappa är utbildade fotografer så det kommer väl lite därifrån också...
jag fick typ en kick å ville ta egna lite mer personliga bilder å så...(fan vilket dåligt svar mohhaha!)

vem tar alla bilder på dej? det gör jag helt själv

beskriv den perfekta dagen?
när man vaknar på rätt sida, det finns hur mycket frukost som helst går ut å solen skiner å moppen går i gång på ett kick å det är varmt å man är med dom man tycker som mest om, då, då är jag minsann glad!

TV/film karaktär som påminner mest om dig själv? sheat, typ en blandning av pippi långstrump å lilla my...


intressen? jag sjunger, och går i kör, seglar & wakeboardar/skimboard på sommaren å åker skidor på vinter, skatar när brädan är hel, fotar, syr snea kläder, dansar på dc, fikar med närt å kärt, dricker alldeles för mycket te, shoppar galet när jag har cashflow!

Framtisplan? jag har en idé, en dröm men den tänker jag faktiskt hålla hemlig...

din högsta dröm? att min framtidplan ska bli tipptopp å lyckas!


reser du mycket? ja och jag älskar det!

vem i hela världen vill du helst kyssa? oooh, nu blev det svårt...för typ ett halv år sen hade jag inte tvekat en sekund då hade det lätt varit Danny eller Dougie i McFly men nu vet jag tusan inte.
Håkan Hellström kanske...fast nä han skulle jag bara vilja ta en mysig fika med å spela gitarr...kanske Pär i en Kärlekshistoria han är ju så söt med sina lockar!

brukar du sjunga med i låtarna på ipoden,
så alla på bussen kan höra?
hur visste du det?

vad längtar du till? tills jag åker till USA om ca 2 veckor!


hur ska du spendera sommaren? jag ska spendra den med nära och kära, med familjen i usa i några veckor sen på landet ett tag hade jag tänkt, sen segla, väst kusten mera häng med kompisar å så ska jag bygga klart min skimboard!

bästa köpet någonsin?
alla mina converse tror jag

vad gör du efter sommaren? efter sommaren börjar jag gymnasiet, förhoppningsvis med inriktningen Musikal på Scengymnasiet!


Kommentarer
Postat av: julia.

vilka fina svar!

2008-06-20 @ 16:22:36
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: alexandra

Vad kul att få veta lite mer om dej,sötan :)

2008-06-20 @ 17:55:41
URL: http://mhmmm.devote.se
Postat av: J.

Shiit väger du bara 39 kg!! :O

2008-06-20 @ 18:52:45
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: elin

fina svar :)

man väger så mycket man väger, det blir som det blir lksom. Palla komentera det. DU är söt ines!

2008-06-20 @ 20:19:16
Postat av: linda

kul att veta:) ha en svinbra midsommar!

2008-06-20 @ 20:47:03
URL: http://lolinda.blogg.se/
Postat av: jane

heheh, lilla my..

jag har faktiskt spelat henne i en teaterpjäs. det var roligt.

2008-06-20 @ 21:07:45
URL: http://janes.webblogg.se/
Postat av: MANGO

dudie du är så liten och söt!

2008-06-20 @ 22:59:13
URL: http://mialia.blogg.se/
Postat av: katrín

hej, wie du ska veta att jag är glad att jag upptäckt din blogg. FINFINFIN

2008-06-20 @ 23:28:31
URL: http://katla.devote.se
Postat av: chilling

Vart någonstans på västkusten?

2008-06-23 @ 01:31:21
Postat av: dudie

chilling: fjällbacka, grebbesta marstand dom traknerna...

2008-06-23 @ 01:56:14
URL: http://dudie.blogg.se/
Postat av: natalie

shit vilken liten skostorlek :o

2008-06-26 @ 22:49:55
URL: http://nattasplace.blogg.se/
Postat av: Emma

jaså, mälarhöjden. där bor nästan jag, hihi!



kram

2008-08-11 @ 12:52:23
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0