we walk to brighter days my dear

idag har jag varit på sthlm estet som hade öppet hus! de va najs, å vi träffade patrik å mamma karin så vi chillade runt där me dom:) sen åkte vi alla å handlade hahah fyfan va nerdy vi låter men dä ä såft!
igår chillade vi tjejor hemma hos baccas fader i ghettot å sen drog vi oss utåt å chillade loss där!
ikväll då, vid sju tiden ska vi på teater hela familjen, mysig värre:) sen ska jag iväg åå chilla me mes amigas trallaa!
min kamera e typ ganska död för tillfället så de blir inte så mycke bilder, eller "dagens oufit" de har de ju inte varit på ett tag heller men aah...we do survive huh?!
jag återupplivar den!gökboet
ville såg föresten gögboet för nån dag sen, den e naaaaaaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0