ta det som de kommer? om du vill få lite futt på de här förhållandet får du faktiskt ta lite intiativ.

trååååk, sitter å pratar me chrissa i telefon. å har jobbat hela dagen. å alla va så sjukt trötta. å de blev ju inte piggare när ellinor kom å hade hosta å feber å drog me sej ännu mera trötthet men de va chill iallafall. å bruden brevid hade sin tjusiga såkallade "gala klänningen" på sej idag, IGEN.
"du ellie, våran bästis på andra sidan har sitt fodral på sej igen"
"ähmen fy, så e hon litesådär lönnig liskom lönnfet!" 

aah men de va najs! å lite tråkiga middagsbilder från nyår, de finns tyvärr inga från utomhus för kameran dog, men de kanske kommer lite på mej å chrisse när vi skulle hem i regnet med manne simon loka å rasmus.
men bara kanske!



damn de va inte många bilder de inte! fick me en snygging bild på lisas kära broder, lisa, dont kill me!
kollagess
här kommer destomera, å jag kämpar på utan min systemkamera!



konstigt nog nu när jag känner efter, så känner jag ingen skuldkänslor för de som hände igår...
hum...?men de kanske jag inte borde heller...(?)
måste sova på saken tror jag...

Kommentarer
Postat av: annika

du får alltid till de klädesmässigt å annars också, jätte sött!

2008-01-07 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0