"jag bara älskar när du e ful i mun! slampa av me kläderna, å snabbt ska de gå!"

galen dag, va me anna ett tag men hon va sjuk å dog så jag drog hem å då träffade jag, yhee girl we all know who! så jag drog dit å kollade på "lilla jönsson ligan på kollo" riktigt urusel film! sen åt vi våfflor, eller näe de gjorde vi inte alls, FÖR VÅFFELGÄRNET VA DUMIS! men de va najs iallafall, sen så chillade vi å jonglerade, sen drog jag hem!
sen blev det fransk middags sällskap å sen ringde arvid å han victor å max kilade över. sen försötrde mina armband sen blev dom utkastade så clara fick ta hand som dom. Mohahhah! sen drog jag ner å hämta lisa å chrisse å vi kollade på film å frossade godis! å nusitter jag här, å guuuuuuuuud va de här inlägget va kass, vi avslutar kvällen me lite najsiga bilder, eller najsiga å najsigt, inget blir najs utan min stoooora fina kamera, men men va gör man inte! imorrn äre jobbet som gäller, inge mera sovande för dudies del inte, nääpp! snabba ryck, HEPP HEPP!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du tröjan??...ass snygg!

2008-01-25 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0