"de va ju lite otippat att man skulle hitta en McFlyare här du, dougie!"

ojoj! hann inte blogga igår för de va fett najs igår å så hade jag annat för mej!
käkade tjejmiddag hos lisa med alla tjejerna, sen kom sarah den rara å evve nyklippt å de va naaaaaajs, sen drog dom till nått berg å vi drog till en pub! å adam va snygg!sen blablababal sen så chillade vi å sen drog vi till livja me manne å alla dom där loka...å aah!
föresten så har manne bytt ut dudie å inès till dougie, ni vet i mcfly, naaaaajs!

men över till ööh...jag vet inte, men vi träffade massor me folk, men jag vet inte när, men jag tror jag ska gå å lägga mej istället haha!
lite bilder på min sötis klänning å allmänt från hela kvällen tar vi en annan dag, orkar inte koppla kameran å bilderna e knappast bra,  för min kära systemkamera å paj! BUHUUU!

image161


"INÈS, kolla, LOVE! å lisa, staffan!"
"men jag e fortfarande lite lack för de där me luren, de där me ljudlöst är inget för dej! de bidrar till mer procentiel sömn,! aah men inte för in del! jag kan liksom inte släppa de!

men jag e fortfarande lite lack på att du sprang som en kenyansk marathon löpare från bussen o sen tok ringer kl 5 när en annan ska slaggisch...!" trevligt kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0