AJJ, but life is candy chrissie!

här sitter jag å chrissie å fixar håret igen, men denna gång mitt tjohooo!
image284

eftersom jag sitter här å bara glor så kör vi en liten lista som alla rå diggar, riight?

10 favoriter:
Färg: dom färgglada
Mat: indiskt
Band: massor, men bl.a The Futureheads
Film: nått sött
Bok: typ kalle anka pockets e alltid lika sköna...
Årstid: "vare årstid har sin tjusning"
Veckodag: fredag-lördag
Glassmak: typ alla...
Tid på dygnet: 00:00, go livja!
Godis: "döt durt, mmh mummd!" 

9 för tillfället:
Humör: hostig å uttråkad...
Kläder: stor t-shirt(olles adidas)svart kjol å raggsockor!
Bakgrund: bakgrund på mej å chrissie
Nagellack: vinrött
Tid: 17:04
Omgivning: mitt rumski
Irritationsobjekt: att chrissie rycker å drar i mitt hår, AAAAJ!
Färg på stumpor: raggsockor är gråa!
Läxor: gör dom inte, RANDOM!

8 första:
Bästa vänner: mina tjejor!
Screen name: huh?
Husdjur: kissie kissie katt
Piercing: öronen...
Förälskelse: nån skön kis på dagis typ...
Musik: smurf hits föfaN!
Bil: fiat
Kyss: hemligt!

7 senaste:
Cigarett: har aldrig rökt hejja hejja!
Mat: skol maten, tjoho!
Dryck: mjölk
Biltur: igår tror jag...
Kyss: eh..i helgen kanske?
Spelade låt: ypou are the music in me, pinsamt!
TV-program: svampbob!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: näe
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ALLTID
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: hum, typ scalajeans!
Mat: sill
Musik: hög å olidlg opera och techno
Dryck: dr.pepper, videeeeer
Personlighetsdrag: liten å sprallig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: var hemma å fikade mumms!
Du kan höra just nu: chrisse sniffande i min nacke... and i like!
Du inte kan leva utan: nära kära å lite till!
Du gör när du har tråkigt: tråkar ännu lite mera

2 val:
Kaffe eller te: man FÅR säga både och
Vår eller höst: vår

1 önskan:
att han ska bli snällis!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är utmanad!

2008-01-29 @ 17:15:45
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0