where ever it goes I always know, that you make me smile, please stay for a while now

bultande huvudvärk - hostmedicin - högre än högsta febern!
jag är sjuk idag med!
mnbvchgfjhdgjdgj
dagens,
 svart mössa(som inte syns) Marc Jacobs.
oversize halsduk som mammsen har gjort, KLARAR MEJ INTE UTAN DEN!
beigt ribbstickat linne från Filippa K, grå gubbtröja Marc O'Polo, klocka mamsens gammla!

ikväll ska jag slappa med familjen framför teven å svulla godis!
candy dream

 Men ACK, dagens HA begär:
JAG VILL HA!
dom där skorna, jag vill ha ha ha HAAA!
men de e ingen idé å tråna, som man säger,de är omöjligt å de finns aldrig i min storlek jag ska tamefan..
tamefan SY MEJ ETT PAR SJÄLV!
å de så!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ohh nej! dudie är sjuk :O :/

2008-02-08 @ 22:33:14
URL: http://Krabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0