no time to waste

image339
rena rama ballerinan!
lina, lina ballerina, rimmar så...framtiden hallonpaj säger jag bara FUTURE in english!


går dagen va fett me naaaajs å grattis ännu en gång raring!
sussade över hos olle mitt i natten å de va myys!


Dagens humör: trött å en aning bakis typ...
Dagens borde: duscha
Dagens frisyr: mössa på!
Dagens klädsel: svarta chinos vit t-shirt Fornarina, over size halsduk å mössan på såklart!
Dagens planer: sova chilla, baka scouns?
Dagens materiella vill ha: större säng räknas olle som en sak?
Dagens längtan: våren å sommar, fast lite rejäl vinter skulle inte sitta fel
Dagens fundering: borde jag duscha? JA det borde jag verkligen...
Dagens beroende: vatten!
Dagens tråkigaste: vet inte...
Dagens personer: aaaaaalldeles för många
Dagens roliga: när olle trillade ner från sängen...
Dagens låt: Kate Nash - foundations

nu ska jag duscha godbless att jag inte drunknar!
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA fuck you!!

2008-02-10 @ 16:34:50
URL: http://Harligdagformjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0