gitarren på ängen å i sängen, gitarren i famnen på min granne utanför i solen

jag mår något bättre febern är inte lika hög. men min mun. säga vad man vill men en kort beskrivning är väl att,
du har skavsår, en stor fet jävla bubbla.
du är ute å går å den spricker fast du har inte märkt det. så du fortsätter att gå. när du kommer hem för att ta av dej skorna är skorna röda av blod å små kött flisor, och hälen är blodig och ser ut som en död kossa. det gör ont svider, det är rent ut sagt ganska outhärdligt.
allt detta, är en kort sumering av min mun.
pappa sa, "baby ska inte sitta i hörnet, ma puce ska inte ligga i sägen!"
image583

Kommentarer
Postat av: Christine

bli frisk nu älskling!

2008-04-28 @ 13:17:07
URL: http://ccn.blogg.se
Postat av: tobias

fyfan va söt du är unge!

2008-04-29 @ 22:24:34
Postat av: Hen

You look just like me when I was small... so cute.

2008-06-24 @ 18:45:28
URL: http://henrietteh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0