nu äre sista september

å de e en seg jävla tråkig ångest sönda, uuuuuuuusch!!!
en cool video till folket!
 
just nu sitter den andra inez, inez me z, å skickar våran kör låt, sesons of love, från rent ni vet...aah de vet ni den e så jädrans fjädrans bra!

i helgen har jag chillat, chillat å chillat´, målat lite i mamas å babas rum å varit på mörkö me bästis fästis!
imorgon har vi skolfoto ååh nej va ska man ha på sej, skit samma har vanliga kläder, den brukar funka bäst, å på tisdag äre spex, men vi får ju ändå inte göra nått kul så bläää, å på tisgfa äre cooper testet, suuuper kul föfan!
torsda freda äre typ prov tror jag...fyfan jag kan ingenting å bläääää!sen så äre bara två veckor kvar till prao ui två veckor sen så äre höstlov å då drar jag till Paris MUMMAH!
gonatt typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0