idag igen,

jag har varit ganska duktig på å blogga på senate tiden å de e rätt soft me blogg, men...
jag har funderat på en sak, ska man verkligen lägga ut sitt liv på internet, alltet vardenda liten detalj, va man ha på mackan till frukost å så vidare, de där va inte likt mej men jag tänker nog iallfall inte lägga ut hela mitt liv på en blogg som alla alla kan läsa, men för dom som undrar så har jag faktiskt prickikrov på mackan å jag dricker kopisösa mängder med o'boy eller mjölk.
allt som händer runt omkring behöver man inte prata om man kan bara ta de lite ytligt, sheat va jag låter smart å vuxen, men så äre fanken inte, ordet kopiöst har emilia lärt mej, hon är däremot smart!

hursom haver igår åkte jag skimboard de va skåjsigt, jag dog typ men de va kul iallfall, jag va me syster yster när hon klippte sej sen så träffade jag jimmy å tog en liten promenix me honom vi busringde chippen å de va skåj, sen vare back to my room å fixa lite mera där, snart så kommer de färg å tapeter de ska bli fett skönt!
imorgon är sången inställd de va ju lite surt...för de e ju typ höjdpunkten me tisdagar,
sen så vare nån som sa till mej att, man bjäbbar,tjatar,gnatar inte å folk om man inte är nöjd me sej själv inombords liksom, kan de va så mån tro? att om man är nöjd me sej själv å harmonisk så har man ingen lust å känner inte att man faktiskt behöver ta ut nått på nån annan?
de va bara en liten tanke dårå, men iiiiiiiiiiiallafall, jag har funtat lite på å gå å nu blev de mycke å höhöh men göra scouns stavas de så? skit samma de e gött! vore fett mummsigt, sen så har jag ett måste den här veckan å de är att lämna in ragnar på lagning typ, lampor å elstart är urfunktion inte bra inte bra, måste åke till gröndal men de e ju just de att man riskerar ju alltid att stöta på foaks man vill å inte vill träfffa, höhöhöh!
ska kila mot köket nu men stay cool!
å som bull säger, vi SES, PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0