regn från himmlen å från ögonen...

idag vare samtal, de va både bra å dåligt, mest bra tror jag!
den här dagen har varit konstig och omtumlande för många inte bara för mej, mycke prat mycke känslor, de blir så känsligt när de e känslor i bilden, de där lät typ lite konstigt men aah!
ååh snart är de vecka 42, då börjar prao veckorna, prao på Björn Borg i sturegallerian, step by ( ; i två veckor å veckan efter alltså öööh, vecka 44, då, då äre höstlov å då drar jag till paris, hem till mitt land där jag kommer ifrån! ( :

vanessan
sen så måste jag fixa ragge min kära måfes, jobbigt jobbigt! nu ska jag å bror  min gå å plugga lite ointressanta saker, guu va skönt de ska bli å slippa skolan!
när jag kommer hem från paris så äre halloowen, fett me trevligt, undra va man ska hitta på då? trick or treet kanske? eller inteeeeeee!
i helgen kanske jag ska till väddö, men man vet adlrig vet inte om jag vill, men jag vill träffa anna men om hon inte kommer så kommer de bli fett me segt å rastlöst höhöh!
ysch va de regnar utomhus, tror jag ska gå å göra lite oboj kanske, med skummad mjölk, åh så gått!
gå in på youtube föresten, sök "Margareta"hade den videon i mitt förra inlägg, å lite låtar som e najs, sthlm calling, i didn't mean to turn you on, mika, big girl, och happy ending, mando diao if i don't leave today, å massor andra föresten, lite fergie kanske? lite marley? nä fanken nu måste jag rusa, PUSS Å ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0