usch

I wonder what it's like to be loved by you
I wonder what its like to be whole
And I don't walk when there's a stone in my shoe
All I know, that in time I'll be fine

I wonder what it's like to fly so high
Or to breathe under the sea
I wonder if someday I'll be good with goodbyes
But I'll be okay if you come along with me

Such a long, long way to go
Where I'm going I don't know
I'm just following the road
for a walk in the sun

I wonder how they put a man on the moon
I wonder what it's like up there
All I know is the answers in the air

Sitting and watching the world going by
Is it true when we die we go up to the sky?
So many things that I don't understand
Put my feet in the sand when I'm walking in the sun


hela dagen gick åt att ta sej hem, eller resa rättare sagt, vi packade på morginen å käkade fruskot seen kom taxin å körde oss till flyg bussen den tar typ en timme, sen så va vi på flygplatsen å planet va såååklart försenat, men de gick bra fluget gick bra osv...vi åkte hem å baba hade gjort cesarsallad muuumms sen så chillade jag lite läste mina utvecklingdokument fet me tråkiga, sen så kilade jag hem till jimmy å kollade på Stickan helmers de va sååftyy så va linda me dä va najsyyy der alltså fööfan sen så diskuterade vi massor me roliga saker å hade kuddkrig å köpte godis å massa trevligheter sen så kollade vi lite på datan eller kollade vi satt vid datan å jag smsade åt jimmy med denise dom ska ses imorrn tjuhuuueee:D undra va jag ska göra imorrn?
inte träffa helmers iallafall de ska jag göra en annan dag tror jag, måste lämna in ragnar óckså på servicen faaan va jobbigt ååhå!
jimmy mötte mej å han fick skjuts på ragnar jag botade hans räddsla tjuhuu! anton ringde idag han va nog fan lite på pickalurven tror jag, de verkade så, jimmy låtsades vara min pojkvän för att få slut på samtalet å de gick bra hahaha! "en annan gång kisen en annan gång"
sen så ringde "privat nummer" mej, jag sa hallå hallå men jag hörde ingeet tycker inte om när folk e tysta i luren å ringer från privat nummer,
nej jag svara inte mera för de, jag vet att de är du, men jag vill inte prata med dej, du ville ju inte prata med mej heller du ville inte ha mera med mej å göra, å ja jag har fått ditt brev ,å nu har du fått bekräftelse lämna mej i fred nu! de va ju du som bad mej att ta bort allt som har med dej å göra, du vill aldrig mer se mej, nej men då är de så, låt mej va då...
och de där me bloggen, om namnet, missförståndet eller va de nu är, unna dej, unna dej fem minuter å läs vad de verkligen står, jag förväntar mej inte att du ska inse att du såg fel å drog förhastade slutsatser om de, jag förväntar mej heller inte att du ska lyfta på luren för å säga ursäkta för missförståndet eller va de nu e, nej du har sagt ditt du vill inte prata med mej mera, låt mej då vara i fred jaga mej inte mer. det var din idé å ditt beslut om att göra såhär, de va så du ville ha de mellan oss, å jag accepterar de!
ratar me sandra just nu, de e najs hon e hungrig appropåde o blogg så hade sandra ett test jag måste eller test men en rolig grejj jag ska också ha den för har så jevla tråkigt!

1.Vem ringde du senast?
olle:)

2.Vem ringde dig senast?
mammsen

3.Vad står det i ditt 4:e sms?
"haha tja sexy, haha de va prefa, jag gör inget, händer ikväll sexy?"

4. vad står det i ditt 12:e sms?
"saknar dej redan sötnos"

5. vad står det i ditt 6:e sms?
"många fina blomflickor finns de hära, somliga är blå men de flesta e skära, alla av dom kan man ej få, men en under kudden kan man spara å titta på/ poet-hugo "

6. vad står det i det 6:e skickade smset?
mina skickade försvinner automatiskt

7. Har du några utkast?
najj

8.Vad är ditt rekord i snake?
snake 1 eller två? mohaha

9. vad har du för kontakter som börjar på...

-J:  jameela, jamie, jerome, jimmy, jiyan,joanna,joao,jocke,jocke darling,joel,johan d,johnjohn,joss mam,jossa,juliander,juliandersmama, julie,julies far,jullz, jimies mama,

-T: theo, theos mama, thess, thessan, tim, titti, titti jobb, tiviros, tobilus fader,  tobilus land, tom, tomm, toppenander, trollunge,

-M: mr m, maddjo, maddou,majsen, malin,marion,markel, mattias,mattias raggi,matulds mami, metsalo,mikael, miller,millz,minna,mintrah,mojmoj&moffa,moppe peter, my,

10. vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
syster yster

11. Vad står det i dina påminelser?
senaste var joels födelsedag

12. har du privat nummer just nu?
när jag vill...

image60
nääe nu ska jag gå å lägga mej, jag är super duper trött, det är en dag imorgon också som man brukar säga, eller de e idag nu eller skit samma gonatt!
and so he took her hand so smooth, goodnight my sweet love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0