torsdag, fredag, lördag?inprincip hela veckan

bloggen kommer somsagt i efterhand å man bloggar antigen för ihågkommandet eller för att de e kul eller får att man är rastlös och uttråkad eller för andra trevliga å meningslösa anledningar,
i onsdags vare lucia övning i skolan igen å på kören, torsdan va ganska seg, men skön... musik sista lektonen, naaaaaaaaaaaajs! fredag, hemkunskapsprov...gick lite siådär tror jag, vet inte riktigt, jag å josse hittade nog mest på, eller skrev osamanhängande saker typ...inget mvg där inte...
dirket efter skolan kikade jag hem till thess en stund å tjyyvade mat gick på toa lämnade henne tog min moppe i snön körde till tuben, nere vid perongen ett samtal me gurra me håret, å jonajan slejers eller hur de stavas, in på¨tuben, försenat dom vanlig, träffade lina, för uuuuuutförsäljning, najsnajs!
på, va fan hette den nu då, men de va cheap monday edwin å massor mera, najsnajs å billigt vare också, de blev två t-s å två scaaaarf , "åh vilken trevlig scarf du har!"som love uttrycke de!
kvällen kom, eller aah, vi fikade snackade skit drog hem, jag käkade å Lena va hemma på middag, myys!
sen kom maja förbi mej så cyklade vi till skolan till den orginella höstfesten, den sög men vi dansade på fint ändå, speciellt HIND! tjuhuu!
sen chillade vi runt lite, smällde ballonger å annat trevligt, sen cyklade jag å maja hem å kollade på "Tjenare Kungen" grym film!
sov typ lite, sen kilade jag hem, min moppe stog vid tuben, de gick ju sådär dårå...den va stelfrusen!
men jag tog mej hem hursom haver i kylan å gick å la mej!

lördagen, vaknade runt tolv sådär så kom ebba å olle inklampandes mitt i min stillsamma frukost, men de va najs! klädde på mej, orkade inte gör nånting, satt hemma å glodde, så ringde jameela, sså jag blev med tvingad in till stan men de va ju najs! gick runt å lodade, köpte tt par örhängen från Urban Outfiters, snice!
påvägen mot tunnelbanan köpte jag å jumjum brända mandlar, juligt(?)
kom hem, så skulle Lotta å Fredrik komma över på middag! chillade runt hemma å typ sov ett tag, vid elva halv tolv rucket ringde jameela å de vart partajj i axan, skönt å inte gå så långt!
de va mycke folk man kände, nelly å mimmi å massor ma andra myys myys, träffade en söt kis vid namn IVAR!naaaaaaaaaaaaaajs söööt!
resten om de hela tar vi seeeen...imorrn äre kör, herregud, måste nog sova om jag ska orkar nånting imorrn!
adjöööö!

va inne på facebook nyss...hittade lite schtekiga bilder på  min bror känner bara att jag måste!

näe min dator e för snabb, så de blir bara en trevlig bild, adjöö korvbrebröd å brända mandlar, sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0