skridskor i kungsan

jag vaknade inte så tidigt, jag sov, riktigt skönt fan va härligt, å dessutom sa mammsi att de va snö, HALLELULJAH!
kom på att vi skulle på ledarutbildning klockan ett men de sket dej, jag skulle iväg å dansa, daaaaaaaamn, men lärarn spydde så vi kilade hem igen, ajaj!
menmen, sen kilade jag hem å typ sov lite,
hammarbybacken, naaaajs!!!
iallfall, blev lite smått dissad av jimmy för chippen bajs på dej jimmy!
jag vet inte om jag bloggade igår jag vet inte kommer inte ihåg, höhö, minnet är kort men bra(?)
jossan skickade sms å sa att de va is i kungsan så vi drog givetsiv dit när hon hade kommit hem från sin farsdags shopping me bror sin!
jag packade ner skridskorna så ringde jossa å jag kom på att jag skulle göra varm oboj ååååh va mummsigt! vi åkte runt lite, eller JAG åkte runt, thihi sen träffade vi två katter på isen, dårå, vi ses imorrn guys!!!
sen drog  vi in på max å drack gratis tee feeeeett me gött!
de e ju så jävla kallt ute, men de elite charmigt de me! de slog mej även då ute i all kyla att olle har nysäng, men han är ju å chillar på railjam i hammarby buhuu!

yeey nu börjar freaky friday tjuhuu! hur många gånger har man inte sett den?
vet inte riktigt om jag orkar göra nått annat, btw idag kom minnis hem säkert brun som en pepparkaka!
ååh längtar tillbaka till sommaren, muuumma va trevligt å varmt de va!
sitter här å lodar i min kära soffa å kollar på da freaky friday, and this sheat is still going on, ÅÅH NO NO NO!
ååååååååh nejnej varför varför varför? damn, i was drunkt? no i wasn't  daaaaaaaaaamn!
BAH!
ååh nej vet ni va jag gjorde idag fyfa jag höll på å svimma å dö!
jag installerade iTunes på hugo dator eftersom den inte ville på min laptop å jag ååh åh håå jag råkade deleta alla låtar ALLA MINA 458 låtar ÅÅÅH NEJ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR MAMMA BUHUUU!
allt, borta, ååh usch orkar inte tänka på't!

nu ere reklam em lång jävel också!
men ååh bolliebabie! vi snckade lite imorse, de va en gullig konversation, gulle dej!
"håller på å tanka över dina pieces på ipoden! ååh naajs du!
yhee nu e dom på ipoden så nu kan jag kolla på dom när jag vill hela tiden! " thihih
ska sätta in lite kattig bilder som han skickade igår, mohaha mycket kattiga!
mytricalbabiebolliebabie
image65
katten min, min!


kollade nyss på babben å co å då vare en snubbe som spelade som hette christian kjellander, en ung variasion av paul young, han va rirkigt bra, alltså båda två, men nääe nu bytte mammsen kanal,´baaaazzy!hon skulle kolla på en fransk film, som hette gosskören, jippiiie yeeey!
tror jag ska gå ner till hugo å robin å delta i den dåliga filmen dom ser, å ta lite äppelpaj som mammsi har gjort, eller pappsi?
jo nu kom jag på, jag bloggade nog igår, för de va ju igår jag va på filippa k utförsäljningen, fanken skulle kilat förbi där imorse men nääe de blev inte så, jag sov istället, mycke trevligare!
näe nu äre äppelpaj som gäller AUFIVIDERSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0