sjukling, "Tjockt med cash, o stilen är kattig"

jag gick upp å  ner till köket, la mej på kökssoffan, insåg, näääe jag e sjuk idag!
gick å la mej!
men jag fick inte sova så jätte jättelänge för mammsen eller pappsen hade beställt akut tid till vårdcentralen, så jag kilade dit vid tio tiden å fick prata me en tant, eller hon va ingen tant men iallfall, hon kollade mina väckra öron å å stoppade ner en pinne i halsen å tog ett kallt stetoskop innan för tröjjan!
sen fick jag tid på labbet för blodprov och tjolahopp ett stick i fingret, de gick snabbt och smärt fritt, men är väl van! tyvärr....
nära penecelin kur, me jag slapp! puuuh!
de e fan varken gott eller trevligt me penecelinkurer!

jossis är också sjukling idag, nej vi är till hemma hos varandra å e sjuka, fast vi kanske blir, hööhö eller så kanske vi kilar till stan senare som var planerat sen typ igår eller nått sånt!

men nu är jag hemma igen skönt skönt sitter nerkurpen i min säng i teverummet, som har varit mitt sovrum de senaste dagarna, veckan? vi taperserar ju om i mitt rum å de luktar å blablabla men snart ere klart å iordning ställt!åååh de saka bli sååå skönt, å ny soffa å mummaaa!
de känns lite som att de är fredag idag men de e bara torsda, fanken missar den kotaste dagen, men vafan vem bryr sej?missar gympan vilket är synd, men sånt är livet!


jag å anton diskuterar våra katter å han kissemisse,
Anton säger:

jag var tvungen o bära upp min ...han har hittat ett ställe nu som han ligger på hela tiden

Anton säger:

o han tar upp halva soffan då

Anton säger:

så på julafton kommer typ folk sitta på golvet för han ska sin plats
hahahaha! fuuuunny!
min dator dog, hatar när datorn hänger sej eller liknande å så sparas inte inlägg de e så man har lust å göra ja jag
pappas håller på å laga lunch till mej, som när man va liten å va sjuk, de blir pommesfrittes å hotdogg yeesaah!
å så är det Våra värsta år på teve, längtar till scrubs!
yeey you'r my superman!
säääxysäxi mama
yeeeeeeeeey!"you make the sun come up on a cloudy day, you're my number one, you're my special thing"

ville sätta in massa gamla goa bilder, men min data e så seg å kommer bara hänga sej ännu lite till å så kommer de ta tusen år till å blogga så jag, länkar helt enkelt över till min bestisbestis, http://jjosefinel.blogg.se
kila förbi där så skaru få se på bilder kompis!

MUSIK
jag refererar mycket, väldigt mycket till musik, music is my drug som man säger dårååå!
föresten, så har ju petter, petter da king of söder (petter alexis alsterlind fullt namn!), har släppt sitt nya album, God damn it, heter den, ena snook killen har joiat hans team å hänger på honom najs najs! sandra, snook, snook, remember?
bra låt ärm Alicia Keys senaste singel, no one, gryyymt bra, Rhinna feat. Ne-yo, hate that i love you är också en skön låt!
föresten så fyller rhianna å jag år på samma, dag 20 februari, YEY!

FILM,
nääe, jag har ingen som helst koll på film världen, jag har nog inte heller nån favorit film. Men nu när jag väl är sjuk kanske man ska kila ner å hyra en liten film kanske, vore myys å fördriva dagen på, fast jag har ju gjort de ganska fint redan, framför datan tijuhhuu! jag skrev mest film, för att man brukar de, eller inte alls? aaaaaaaaaaanyway

nästa veckan,
äre gymnastie mässan i älvsjö, skåjsigt! frida ska sjunga i sin kör för dom har kör inriktning å tobbe ska också vara där typ yeey!...å uppmärksam måste man vara också, ta reda på så mycke som möjligt av de man tycker är  verkar intressant å blabla jag vet nte varför jg skriver de här, fett me ointressant men jag har liksom inget annat för mej! kanske ska gå å hyra en film iallfall, men vad?
äeh nu kilar vi iväg, olle å ja diskuterade kläder igår, jag ska köpa en keps me en nalle på till olle i julklapp å olle ska bygga en rund skateboard till mej i juklapp! sen ska vi även köpa likadana bruna chinos, å så ska vi sy, I och O på byxornas bakfickor, moha!

PUSS!
image64
"trought the days and night, i don't worry cuz, everything is" allright now! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0