jossan, jag är uppdaterad!

nääääääääässpray, fyfan de är bland de värsta jag vet, uuusch! jo jag håller på å produsera en bihåleinflamation jippie!

idag såg vi doctor glas me skolan, de va en monolog, alltså en person som spelar helt själv, den va lite långtråkig men han e duktigt så de e kul! jossan sov amanda försökte se intresserad ut å jag va olidligt kissnödig!
när vi kom ut spöregnade de, jag fick inte vara med i niklas å william emerica  shoesteam men jag fick hålla handen JIPPIEEE!
jag va busig å hoppade av i liljan för att chilla runt me sandra vi köpte islatte å käkade twix!
kilade hem, så ringde inez da nummer två, hon ville ses fast kören va inställd lite gulligt av henne å ringa runt men hursom haver så blev det inget, ingen orkade riktigt tror jag....
på tuben till teatern han jag bita arvids finger blått diskutera att dom allra flesta kändisarna är ganska korta, typ madonna osv, så "du har en chans att lycka iallfall inès" WHOOW sweet!

imorrn ska jag å jossis till stan myysmyys! vi ska väl göra som vi alltid gör, ta en snabbis på toan!
mohahah näääj vi ska väl fika å chilla runt, hoppas de inte regnar föfan!
å läxor, nejnej ååh va jobbigt, olle frågade just om jag levde å ja de gör jag, lite grann min rumpa e typ helt platt efter den där timmen i den hårda stolen!
hahaha so joss sa, "inès om jag somnar så kanske jag drägglar på din arm, bara så du vet..."mohahahaha!

PÅVERKNINGAR,
tänk va mycke vi påverkas igentligen...av tidningar, program, musik, maaaaassor
å ibland så äre så otroligt jävla jobbigt, som när vi läste i skolan så lyssnade jag på musik å sjönk ner i nått slags koma tillstånd, å han dyker upp hela hela jäävla tiden, jag vill inte! försvinn,försvinn, FÖRSVINN!
helvette som jimmö brukar säga mohahah!
men ååh nej nej, de va ju länge sen, jag e ´ju öer de, jo jag ääär de!
"jossan jag tror jag kommer få ett återfall nej fan! jadå de inträffar snart skaru se! "fa nej du ska ju fan ååh bajsa på dej inget återfall! hahah!
jobbigt äre, men jag har ju dej raring! PUSSIS!

just nu...
sitter jag å kollar på bonde söker fru, eller njää de e precis slut, nu äre heroes, tänkte följa de men så blev de inte! pratar även med olle som...virkar, ååh till mej? sa jag
aah kanske de du, ska vara glad om de liknar en mössa iallafall...
hahaha gulle dej, de kommer sluta med att de är jag som får göra klart den där jävla mössan:P

*cuz we have spoked everything
everything short of i love*
så sjunger dom i en låt som the fray har gjort, dom e bah sååå bra!

från dej till mej...
"nu när jag tänker tillbaka och tänker på alla minnen och sånt med dig, inser jag hur otroligt mycket jag saknat dig. du förstår nog inte hur mycket det är, men jag hoppas du förstår lite iallafall. enyway, you & me darl. <3"

jag undrar hur många gånger jag har andänt dogges bilden men där är så fin å jossan den här e till dej!
image60
image61
du å jag i österrika eller va fan vi nu ska!
å puss på magen som olle brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0