det är sånt man kallar "dålig stil"

bloggen är såft men man orkar inte varje dag! fast jag måste bara...
"En kärlekshistoria"jag har den på VHS jag har film musiken jag har bio-affishen, jag älskar den!!!!
image73image74
idag är jag sjukling,(och jag såg en kärlekshostoria!!!) är ganska ofta sjuk nu förtiden, inte bra inte bra å missa mycke av skolan! hela veckan har gått ganska fort och Smärtfritt....

igår vare lucia övning i skolan å sen med kören, men orkade inte går för jag hade världen huvudvärk, så de blev en alvedon å lite chill! men de ledde till sjukdag hemma...lite långtråkigt med riktigt skönt, sov länge å de behövdess typ!
förra helgen va såft lite tråkig till en början men den slutade as najs! å nu i helgen ska vi chilla loss, förjar i mälarhöjden å slutar i hölö riight? höhöh!
helgens extra träningar me kören va sådär, efter helgen partajj slutade de med att jag kom dit bakis, inte bra för förbilderna, eller nått sånt, å stackars "vi nämner inga namn"... som låg å spydde hela kvällen, å folk lackade för hon spydde ner lägenheten å folks kläder, tullan! men jag å ivar hade de trevligt iallafall haha!

pratade med chrille igår, men inget går upp mot ett glatt samtal me tobbe, som bakade hamburge bröd till våran stora förvåning wohoow! sen vare BSF som man inte missar ett enda avsnitt av!
sen ringde walle my buddy i tisdas typ...de va najs, han sa inte så mycke men de va skåjj mohaha!


-Pubertal å älgjakt med Bjärn Gustavsson

eftersom jag e sjuk så passar jag på att fixa min iPod najsnajs! de hela började med att baba skulle uppdatera min dator å dde tog hundra år så jag började andvända min laptop å sprang runt til alla andra datorer i hemmet å alla fick spader så pappsen fixade äntligen min data men innan de så installerade jag iTunes på hugos dator å jag råkade radera alla min 456 filer, JIPPIE!de va tragiskt, jag började faktiskt gråta, jaaa!
men vafan skulle jag göra, de va ju en fet TRAGEGI!eller hur de nu stavas, men iallafall, så jag ringde å snyftade lite itelefon på baba men han kunde inte göra nått där borta på andra änden av telefonen BUBHUU!
iallalfall, men när baba uppdaterar å e klar me min data så ska allting finnas kvar å min musik med, ja men inte den som fanns i iTunes, jag blev arg!
men nu e min data klar å yeeah de går sådär me musiken har råkat radera den typ 5 gånger så jag måste springa upp å ner mellan datorerna å uppdatera om allting hela tiden, men snart gåre!
"vi alla gör misstag, bara de att de krävs två för att jag ska förstå"

men nu ska jag bege mej till min andra dator, å kanske göra våfflor där emellan också kanske, MUMMS!
adjö adjööö!
hgvtfr
"my vest-india"






"and I still say, What about me?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

inès du driver med mig jag älskar en kärlekshistoria:d<3

2008-09-26 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0