återfall? nejnej, stop me for goood sake!

återfall, herregud, de va på svenskan när vi satt å läste, så lyssnade jag på musik.
fan vissa låtar är så man blir glad å full av energi å får spritt i benen, eller så blir du lugn, eller så blir du som jag blev av "here by me" me theree doors down, lite smått nere, å så börjar man tänka fan, man ska inte tänka så djup, har gjort de lite för mycke på sista tiden, fast inte om sånt, men idag tänkte jag på sånt, eller det!
de va ett år sen vi va tillsammans, de kommer jag ihåg, fan va tiden går fort, damn! tänk, alltså bara tänk om de hade varit nejnejnejnej!nej! fyyyå uuuusch!
men sötnos, du är verkligen nått att hänga i julgranen! nej inte du men duuu bollie:)
idag hade vi matte som första lektion, tur att de inte är klockan åttan då hade jag varit död för länge sen! men ändå, matte på en månda morgon, de e nästan djurplågeri! typ!
imorrn äre gympa, naaaaajs ine gympa! men annars suger tisdargar, sega lektioner å bläää!
men sen äre back on track på sången igen me vivvi:) å på onsda är kööööör! tror fan vi ska köra igång me julsånger ganska snart typ redan på onsda kanske, fan va najs fett me myys, så äre mörkt ute å myyyys:)
oh i thought? noo...noo!
alltid lika roligt!

10 saker om mig
1. Är du singel? hum...jag vet inte riktigt
2. Är du lycklig? jag tror de...oftast
3. Är du uttråkad? de händer väl
4. Är du ledsen? inte så ofta, mera på sista tiden
5. Är du italienare? nej men fransk
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? inte just nu nej!
8. Är du en cooling? aah föfan!
9. Är du från Irland? näe men jag va där förra sommaren de va näjs!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yes!


8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? självfallet!
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? aah!
4. Har du gillat en tjej utan att berätta det för henne? nej gillar gulleponkar
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jajemen!
6. Har du haft en hemlig beundrare? har inte alla haft de?
7. Är du kär? jajamensan!
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja föfan!


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? både och
2. Hår eller ögon? båda typ...
3. Katt eller hund? ingen aning
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några superduper å massor me bra!
5. TV eller Internet? båda föfan!
6. Coca-cola eller Pepsi? pepsi kanske
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? båda två!
8. Pengar eller lycka? både och
9. Dag eller natt? båda
10. MSN eller mobil? båda funkar bra


10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nepp
2. Brutit ett ben? japp
3. Gjort nåt du ångrar? ja!
4. Hoppat Bungee Jump?nej men de är mitt mål innan jag dör!
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta?  nej
7. Gjort bort dig offentligt? svar ja!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? mjo tyvärr
9. Gråtit när ett husdjur dog? yes
10. Velat försvinna? du skulle bara vet

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? jossan
2. Telefonsamtalet du fick? mammsi
3. Personen du va med? jimmy
4. Roligaste grejen som hänt?
5. Personen du sms:ade? jossis
6. Du va i en bil med? pappa
7. Gick på bio med? olle
8. Var och shoppade med? anna-klara
9. Du kysste? olle
10. Du skrev till på myspace? olle
11. Du kommenterade? hugos fula skjorta
12. Du tillbringade natten med? jimmy å linda
13. Du kramade? familjen

"you should sleep with your light on white devil, you time is coming"
hohoh will n' grace e skåååjsy!
fast, nu ere that 70's show de e ju faktiskt ett strå vassare!!! fan va de e bra program duuu bertil!
ikväll klockan åtta, ettan! ANDRA AVENYN FÖFAN! aaaaaaj laaaajk! TJOHOO JIPPIE!
naaaj kära vänner, tänkte sätta in en rolig video, kexchoklad invetation kanske, eller lite jib? men nääe orkar inte faktiskt! avslutand orden är, våg, VÅGA FÖFAN FEGA INTE, FEGA INTE!
å föresten så är, jossis knulle dig å knulla mej, är bäst!dfgdfgimage60
den här bilden har min kära å nära vän dogge tagit! PUSSIS PÅ DEJ å ALLA ANDRA!

Kommentarer
Postat av: doggee

inèeees är söt!

2007-11-05 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0