söndag...ÅRETS FÖRSTA KLIPPNING...

av gräsmattan JIHA barfota å allt:DJIHAJIHAJIHAAA!! söndag jag känner ingen söndagsångest överhuvudtager...skönt!kanske för att de e operationdagsverket imorgon! jag å matulda hoppas på å hinna å ta oss en bössa å gå å skrammla lite!
fredagen va super myysig...jag å inez handlade me full packad moppe å sovsäckar å sheat eller inez hande socksäck inte jag inte jag hade mitt täcke me mej:D mycke najsigar!vi handlade på kära ica å sedan bar de av hem till Lina vi käkade å trallalallaaaaa!vi försökta lösa ett kalle anka pussel eller va vi nu ska kallade de för men de gjorde vi men kom inte på hur men tillslut kunde alla den utan till!
Vi hade de super myysigt vi övade heeeela kvällen å sjöng å käkade godis sen så fick jag förmej att vi skulle bada å de...gjorde vi..inte tyvärr men vi sjöng kareoki å sjöng "back in the days" låtar myyycke trevligt! sen bytte vi om å gick ner till vattnet klockan va väl sisådär tolv å vi gick ner till fridhem å insåg att de va mörkt å läskigt så vi skuttade hem igen å sjöng lite mera kareoki å åt ännu mera godis!:D
de va suuuuper duuuuuper myys:) sen så slocknade vi å bytte om till pyamas å bäddade å lekte "jag har aldrig" å de kom upp både de ena å de andra thihih!
resten orkar jag inte berätta men vi somnade vid tre fyra nått sånt! alla vaknade före mej å smygfotade mej när jag va såååå söt å sov!
tralala vi åkt frukost å chillade å vi åt linas kladdkaka till frulle också naaaaaajs najs! alla gick typ hem... förutom några å seen å gick ännu flera hem...å de va jag å Lina å annelie kvar vi käkade godis å spelade biljard å jag myyste i en takstol jag som själv buntit fast mycket fint å säkert i taket:D
åkte hem å myyste lite körde annelie till tuben kom hem å typ sooooov...sen så kom jossan förbi å sen så åkte vi å köpte pizza å kebaaaabbass mycket gott å kladdigt! sen så joinade linn å annsan tha BIG PARTY! vi myyste å kollade på film å hade allmänt gött så så sen så gick dom hem å jag gick å sov...!
LUCEM<3åååh fayfanva sexiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0