söndag...

UPP tidigt igen skulle träffa inez å annelie vid tunnelbanan men jag försov mej för jag hittade inga bra kläder...bläää! jag sprang, jag missade tunnelbanan kom försent till lektionen var lite butter men de vände snabbt!
sjöng igenom den där jääävla sången igen, men även lite GOSPEL!den efterlängtade GOSPELN JIAAHAHA!alla klämmde i som faaan de blev najs! lektionen va i typ..öh, tre timmar(?)hur som haver så åt vi lunch PASTA SALLAD IGEEEEEEEEEN! sen bar de av mot Konserthuset där vi bytte om, repade igenom allt tappade bort oss i trapphus sprutade hårspray å alla dog å blablabla trevligt!
vid tre tiden sisådär så kom THA PUBLIKISH! dä va näjs, vi sjöng sen så vare AF som skulle sjunga lite...mjo LITE VARE JA!dom sjöng en SÅNG SOM VA I TYP EN HALV TIMME!ALLA DOOOOOG, men fint vare:) sen vare våran tur igen å blablabla sen så vare slutt typ...sen träffade jag morsan vid trappan utan för så åkte vi hem å jag dog av trötthet å somnade i soffan!
CHIPP Å HAJ LINGONPAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0