onsdag

sista dagen innan lååånghelg! dagen å herregud nu ska vi gå in på lite detaljer, dagen började med de kära hemspråket, lärarn va sjuk så alla lodade, fast de gör vi typ alla franska lektioner, hur som haver efter de NO vi labbade om fett...de va tråkigt för att viste innan hur resultatet skulle bli!
efter de vare gympa, COOPERTEST! eftersom jag var å KÖRADE hela förra helgen så missade jag de, så jag fick göra de idag, å herregud, jag pinnade på rätt så fint i början me musik i öronen å KNUTNA SKOR!, men ack så tragiskt, när jag nästan sprungit halva sträckan böjar jag jogga på mina fötter vilket jag ganska fort slutade med, men sko snöret han gå upp, å vad gör jag, OM INTE TRILLAR PÅ DE Å SLÅR HUVET I MARKEN!jag svimmade av dog tappade andan, jag vet inte, de va nån snubbe som frågade om jag mådde bra, jag svarade inte tror jag, jag sprang vidare, väl vid mål dog jag, sen så gick vi å duschade, jag å marre va segast, JÄMT:D träffade felix å co, i matsalen sen så vare FYSIKAKTIVIET, jag å marre va fett aktiva, vi gick å brända fläsket lite, dä va najs! klassråd, söööög, elevensval, BILD, halv kul! slut på dagen, skjutsade hem kevin som bor åt samma håll, kom hem, kommer inte ihåg va jag gjorde men nått gjorde jag iallafall! sen så bar de av till kören, MUSIKAL...ööh  nästa vecka men vi övade å hälften va typ borta men de va najs!de gick bra vi sjöng dansade å blablala, kilade hem handlade på vägen, hem å käka middag, ut me moppen träffa julius å moppepojken hugo:Dmatulda å aviva, drog till fridhem, emilia ellen å frida joinade, vi drog till vinterviken, de va ett...äventyr, de kom massa otrevligt folk som vi inte ville träffa, vi tog vägen vid blommens, aspudden på väg till mälarhöjden igen...blev stoppade av polisen, matulda hade igen hjälm! jag å julie gasade hem till mej å hämtade en!
undertiden å hade matulda å aviva börjat knata mot mitt hus, vi körde hem till mej å drack varm oboj å stannade där, emilia å frida träffade "rafael, fredrik?" dom ville ha sällskap men vi vägrade slut snckat om saken!
dom kilade hem vid tolv tiden å då gick även jag om la mej, drömmde en läskig dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0