lördag...

UPP Å HOPPA KLOCKAN E ÅTTAAAAAAA!
så vare å upp iväg alla sång texter å blablablabla å iväg till Adolf fredrik å sjunga sjunga sjunga!
tjat tanten eva tjatade som aldrig förr å allt ska vara perfekt...eva e jobbig..men hon e duktig hon valite kul också:D
vi fick sluta tidigt alla skulle på lunch konserter vi fundearade på att gå ut på gatan å tjäna fick pengar men nääe vi pallade inte så vi tog oss en cd-spelare å vore noter å gick å sjöng i nått trevligt klass rum!
efter de skulle vi gå hem...MEN!, vi såg en öppen dör, med micar, å piano å hela baletten så vi gick in å sjöng järnet å blev kvar i flera timmar myys! Annelie spelade in oss på sin kära mp3 de va najs! de bar hemmåt å vi träffade massa AIK:are vi vägrade å skrev DJUGRÅDEN å blablaba men i rulltrappan på väg ner mitt stadion träffade vi en hammarbyare å jag hängde på honom å jag skrek å skrek å gjorde bort mej som fan för en viss...christoffer men dä ä najs:D kilade hem å väntade på svar från MR. B men naaj eller jo men han hade andra planar med en viss MR. äckel Lindholm! BLÄÄ!ringde Lina som kom över å vi käkade BUFFE:D riiiktigt najs tiden bara tickade sen så drog å hyrde film, "little miss sunshine" den va...helt okej...vi svullade godis å sov lite tror jag..sen så kilade lina hem å jag gick å la mej..behövde ladda inför morgon dagen konsert å grejjer!
SOVA SOVA SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0