3 maj å en liten favvis i repris!

3 maj...klas fyller år grattis käre gamle vän!
åh Linn&Niklas firar ett år grattis tureduvor saknar dej niklas!
å Aviva e i belgien den lyckosteeeen å i går va hennes far på saft kalas hos mej de va trevligt :D
å tråkig dag i skolan jag försov mej jag fick inte igång min moppe livet va surt som fan så jag tog tuben till skolan vilket är en stor fet omväg men jag vägrade att gå ppunkt slut!jag kom till skolan när bilden va slut eller jag han karva lite i min bild sen så gick vi sen hade vi en as tråkig no lektion sen hade vi lunch å den va kul eller inte...krabfishen va rutten å smakade inte gott! matte jag sov å ritade på bänken å lite här å där no igeeeeeeen tråkigt som faaaaaan eller njää vi labbade de va rätt skåjj!
sen så hade vi musik å musikläraren hade pms i början av lektionen å sen så slutade vi å blabblala vi åkte till
2plan å kollade på mysiga kläder å jag ska köpa en KLÄNNING typ!sen så fikade camilla jag å ellen å så kom arvid å hans två svansar som vi inteeeee orkar nämna namnen på arvid hade sms-sex me nån trevlig jänta' å han fick vatten på sej vi skrattade å jag sköt en kattapult me vatten på en tant som fick den i sin vackra frilla eller nått sen cyklade jag hem å svor lite åt min moppe som sedan sattes igång å imorgon fyfaaaaaan!vi ska jogga vid mälsides badet uuuuuusch! men sen ska jag träffa "andra inez" inez me Z :)vi ska käka å hare myys sen ska vi dra hem till Lina å sussa där å hare allmänt göött:D

MOJMOJ!
HERREMINSKAPARE fyfan va skåj å vilken match sheat dom va galna å svettades å kämpade men näe...
vi vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0