respektlöst värre, i like it!

jag har tänkt på en sak, att världen är nog lite emot mej å olle, inte bra alltså PUSS!
sen en tillsak...att dom flesta av mina rupriker är grejjer som folk's säger, ganska skåjj!
men nog me ointressant heter...

...dagen började med att jag kom försent...när jag kom ner till tunnelbanan stog det 15 minuter, jag dog! men sen ändrades de till 5, å på andra sidan, åt andra hållet, där stog tåget still, å på de tåget satt arto så YEAH han märkte ju itne att jag va sen, HALLELUILJAAHAHAH! ibland har man fan tur!
sen sög dagen typ hela tiden, no lektionen sög, messade lite me lisalou sen somnade jag men fick inte njuta länge av min skänhets sömn, NEJ för BOSSE DEN JÄÄÄVLEN kom å körde ett trummsolo å väckte mej DU SKA FÅ DIN JÄVEL...de va varken kul eller klatcight, å så kallade han mej snärtan, hur kul är den...gubbe!

sen vare lunch, men jag å joel drog hem i regnet å käkade å kollade i carros enorma medecin bok, som förövrigt va på engelska, krongligt i sej!
sen kilade vi ner i garaget å chillade, näe vi tog tag i moppe problemet, men vi klarade å vi åkte iväg i regnet, sen vare svenska engelska, så dudie dellendo å vivvzahn drog till datasalen, å dudie fick inget gjort som vanligt, klapp på axeln till mej tjuhuu!
sen vare slut me de, sen så vare hemkunskap, jag skulle göra middag till mej å jusse!ojoJ!
jag hade ingenting inprincip, å visste knappat va jag skulle göra, de blev kyckling å klyftpotatis sallad, å pangkakor, PANNKAKOR så skare va, med hallon...typ mos...haha!
de va lite nervöst till en början, men de gick fint å hon såg så nöjd ut såååå:)
fan va najs, jag suger inte i köket trotts allt! haha åh kom å tänka på en sak...jag säger bah, köksbordet tobbe...köksbordet! mohahahaha!

sen käkade vi å spillde, å victor hade puppyeyes BAJSA! sen chillade vi å diskade sen drog jag hem i regnet på ragnar som knaaaaappt ville starta, men men!
å nu sitter jag här å häckar, yeah! ska över till jimmy snart, sen typ å käka middag, fan va naajs dårå! å ikväll äre idol final fett göött....undrar om man pallar kolla....men jovafan man måste! annars kommer man bli  mobbad...eller inte alls, men amanda e najs å de måste ses!
men imorrrn kl. 20.00 va händer då? JOOOO SVENSSON SVENSSON, fast så najs äre inte, de e kul, men somsagt de va bättre förr! men på julafton äre ju svenssonsvennsons jul, kan dne utan tilll men den e så jävla najs!

men nu har jag satt mej i ett dilemma, ska käka hos jimmy å yeah chilla, men lisalou e ensam hemma, va gör jag? SHEAT, måste nog gå å yeah chilla å tänka ut nått föfan jobbigt!!!!
adjö mon diööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0