rastlöst värre...but you'll never be exchanged...

jag borde klä på mej innan jag sätter mej här, för annars kommer jag försent, fast folk skulle nogundra varför jag kom i tid om jag nu gjorde de, men kanske ska lyckas så här på morgonkvisten, försy av alla, styla lite liksom!

uppdatering: såg Hairspray idag, den va fan bra alltså!
image144
de går inte å komma undan, zac efron e så snyyygg!
lika så den här mannen...

tulle!

näe men jag har tråkigt å spanade in avivas blogg å aah agnes, prepear to love!

gå in på Inkorgen och tryck neråt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Mja till 5 kanske inte lika enjoy. Baby

tryck därefter neråt 13 gånger. vem har skickat det sms:et?
Jimmy

vad står det i sms:et under?
tror du det blir nått älskling? puss söt

vilka sms gör dig gladast?
dom sötaste å mest värmande!

hur många sms har du i inkorgen?
vet ej å orkar inte kolla

vad står det i ditt 54:e sms?
ööh..höhö nu vart de pinsamt, men skit samma vi kör!
"Åh! smeker min stenhårda håradre men önskar du va här så jag kunde smeka din våta kåta pussy"
jag hoppas alla förstår att de va ett skämt!


vem var det som skrev det?
chribba haha!

tryck neråt 5 gånger. vad står det?
Ey, haru blivit kidnappad eller? vart håller du hus? älskar dej

vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Gomorrgon dudie hur ere med dej? puss

och i det 3:e?
som sagt. jag älskar nattbussar

läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?
näe du så roligt ska vi inte ha de!

ett sms du ALDRIG kommer ta bort?
ett sött kanske?

så de där va skit tråkigt!
ska nog dra å klä på mej å kolla på julkalendern, sen ska jag till skolan å sen jobba, tjuhu!
men ikväll ska vi fira JULLOVET HALLELULJAH!
ooch på månda är det ju förbövelen julafton, nääe jag känner ingen julfeeling liksom, DAMN!

men..ska se om de här kan hjälpa till lite...

hum, hur känns de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0