överbemannat...

...så vare på jobbet idag över bemannat, så jag kilade hem tidigare. köpte me mej lite julklappar till familjen innan jag gick, trevligrt me personalrabatt inte sant? hohoh
på jobbet föråtvi oss även på skumtomtar som står på disken, hallelulja!
åååh juste glömde å berätta de, imorse när jag va på väg till jobbet så gick jag förbi Karl-Petter, ja nu vet, från bode söker fru, awsome! trofanimej att han hade färgat håret mohaha! han hade sällskap me en tjej, tjohooo! de ni!

skumtomtar
när jag kom hem vare full rulle, mammsi lagade mat å pappsen å hugo städae, melitta rev mest ner allting, men de va myys!
sen, ååh, tinder å juleljus, julegranen skulle upp!
så vi klädde den kära granen å shakade loss till lite julmusik på www.julradio.se naajs! undetiden gjorde pappa glögg så vi hade de fullt upp!
å ikväll ska jag bara chilla, de ska väl alla? man kan ju inte va bakis på julafton! nääe ni, så roligt ska vi inte få lov å ha de, så här dan före doppar dagen!

imorgon kommer anna över på julfrukost eller nått sånt, sen kommer mojmoj å moffa! nu kom mammsen upp me melitta som har en stooooor röd rosett runt halsen, "ja nu e jag julfiiiiin" sa katten min=)

å om typ en vecka äre ju nyår, skulle kanske till fjällen men icke, sen tobbe men icke...? så jag ska till lisalou å tjejorna så ska vi fira in de nya året tillsammans:)
skulle vilja göra de me min sötnos också, men man kan inte få allting här i världen!
men nu ska jag faktiskt kolla på julkalender, har missat några, så jag måste ta igen dom!
imorgon är de ju sista avsnittet, huuum undrar hur de ska gå? hööhö!

julgran

"imorgon när du vaknar är det julafton"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0