JULKALENDERN!


vi börjar morgonen med en American-Idol! såååå jäävla bra!!!
(om du går in på youtube, så finns den i acoustic, den ä också myysig!)

idag var det första avsnittet THE FIRST EPISOD! typ nått sånt...men jag försov mej!jag vaknade vid tio vilket är ovanligt, kanske för att jag har sovit ut å vilat å två dar nu, så nu äre dags för lite action föfan!
snart så ska jag ringa tubis så ska vi dra till mörkö så ska jag strippa å köra lapdace hela natten för galina! så måste man ju ha badkläder med sej inför kommande HOTTUB BAD!!!åhnej nojja måste visa att jag inte är brun längre! mohahha jag deppar inte ihop för de!
fanken nu vart jag nedstämd! NEJ INTE ALLS UPP MED HAKAN JAG SKA PARTAJJA HELA KVÄLLEN HELGEN PÅ MÖRKÖ! WOHOOOW!
ska nog gå å slå en pling till min rara vän tubis! skönt å komma bort, de e mitt bästa knep just nu, bort bort bort, å bort kommer man inte genom att sätta en kniv i handleden eller göra nått dumt, packa en väska, åk till en super duper bra kompis, stanna där nån dag å va...bara vara som mamma brukar säga!
saknar mammsi, hon är i kina för  intressets skull! KOM HEM MAMMSI!!!

fast pappa gjorde god middag igår, FAN VA MUMMS DE VAAAA!!!
men aoufvidercszxcczxcssen yeah!

p.s.
je vous déteste les gars! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0