"jag har närt en kommunist vid min barm"

så var skolan över fyfa nva skönt! betygen kunde man ju ha blivit lite lyckligare för men näe icke san icke, de här året har inte varit "mitt" år...hoppas på ett bra 2008 som ska firas in me nära å kära typ...!

ímorse kom den härlig nyheten att jag inte behövde jobba, fan va naaajs! men vi kör på jääärnet imorrn, YEAH! ska sova ordentligt också, skööööönt!

men julklappar, har fixat de mest nu...tobbe vill du ha en julklapp?
och damn jag va inne å mammas garderob å skymtade kassar, åååh neeej, men men!
en juleklapp till...olle haha, han diggade den fett!
olles
sen har min far insesterat på en ny lur, å ja varför inte, jag pröjsar ju inte själv så TJOHJOO! 
nokia

juleklappar juleklappar, å för den som kollar på andra avenyn, bah så ni vet så tar dom inte jul upphåll, synd för er som inte stannar i schwedala, eller synd å synd, man slipper ju skit vädret. Äre kallt skare tamefan i mej vara snö!
andra avenyn
jag vet att de e fett nerdy men jag kan inte slita mej!

för nåndag sen chillade jag me bulls å vi tog feeeta bilder!
först vill jag framföra den vackraste bilden, så här vill olle bli tagen, nämligen snygg å seriös!
OLLE!
han e ju la fö snygg va!


å här lite övriga kattiga bilder!

p.s "little joanna's gotta big blue eyes..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0