höhöh nu vart de lite pinsamt...ja du kanske kan få en plats i en å enhalv minuters klubben iallafall!

bollie har tappat bort sin lur, KATASTROF!
imorse mådde jag så jävla illa, så jag orkade inte åka till jimmy vid halv tio, fick skjuts till tomtbergahallen me pappsi, kom dit typ ett halv två, precis i tid, tjuhu inte alls!
hittade chribba på en bänk så jag slog mej ner å drack cola, den av äcklig men de av najs ändå!

sen drog jag chribba lena å linda hem, hoppade av å chillade gärnet tjuhuu! yah know!yhee!
på kvällskvisten kom mamsi hem från kina me 10 kilo ris! inte ALLS!´anna va me också, efter middan vare svensson svensson, naaajs! fast, de va bättre förr!
men nu ska jag dra till jameela, å träffa brudarna!!!!
PÖS!


 image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0