hade de inte varit för de där så hade jag varit där just nu...hos dej...

de såg så ljust ut, i förrgår, för några timmar sen...men icke...de av nummer ett å två, men nummer tre, på väg till skolan, skulle hämta moppen min, så gick jag å händelsevis tänkte på dej...nummer tre, å vem kommer gående om inte DU! gooosh!

skit samma, orkar inte, springer jag efter springer du bara iväg, men om jag springer åt ett annat håll så springer du efter mej, hur ska man veta? vad ska man göra?

iallafall, dagens lucia övning gick najs, å Linn & Anna ska var lucior, TJUHUUU! vi övade länge å väl å de va najs, men sen vare lucia i kyrkan jag varken orkade eller han inte, blää flera timmar å bläääää orkar inte mera sjungande, min röst la av å jag kilade hem, victor å niklas å jag åt glass, lussebull glass, de va ingen hitt Å JAG BJÖD! sen kilade jag hem barnvaktade å chillade loss yeeeaaah! måste plugga...nejnej ville inte, hade matteprov idag föresten, kirrade G delen på en timme, å sen va tiden slut, men har jag G är jag nöjd, hade ju inte planerat mitt liv som matte lärare så de e luuuuuungt!

plugga plugga, har tusen saker å göra, ska fan slänga ut datorn ett tag så man kan plugga i lugn å ro, men de kommer inte hålla...

idag chillade jag minna erika å norpas hemmahos minna, vi planerade lite infär 2008, de kommer bli ett BRA år!
å året kommer avslutas å inleda med tobbe å ville förHOPPNINGSVIS!!!

men du...va håller du på me, bullen...vafan...du e dum å jobbig å BLÄÄÄ! igår vare andra avenyn så jävla najs, å kim å YEAH fyfan va najs! men nääe nu ska jag...

kila...PUS!


Namn: inès
Vad drack du senast: mjölk?
Vad gjorde du igår kväll: sov å drack tee
Hur många hamstrar har du haft: en
Kan du gå ner i spagat: en gång gymnast alltid gymnast eller?
Vad ska du göra i kväll: sova å kolla på BSF!
Vad ska du göra i morgon: skolaaaaaaaaaan....
Senaste inköp: hlasdukar, även kallade scarfs från loves sida!
Senaste film: kommer inte ihåg
Vad har du i dina fönster: häftstift spritpenna å hudkräm
Tycker du om att cykla:  aah de e skojj speciellt me bull
Vem sov du över hos senast: tobbe
Vem sov över hos dig senast: tobbe?
Vem kysste du senast: inga namn näms

Vad ska du göra nu: plugga...?
Vad ska du göra sen: plugga...inte...
Vem träffade du sist: niklas victor å pappa
Vem skulle du vilja träffa nu: massor me roligt folk å yeah!
Sjunger du i duschen: JAA FÖR FULLA LIVET!
Vem ringde dig senast: tobbe
Vem ringde du senast: love
Hur länge sov du inatt: vet inte, sju timmar kanske?
När ska du gå och lägga dig ikväll: tidigt!
Vad gjorde du för tre timmar sen: va i skolan å hade lucia övning
Vad skulle du vilja göra nu: träffa sötisen nummer?

Vänner du kan prata om allt med? det finns en del
Person du kan lita på till 100%? LINA!
Har du badat i år? jag va först
Tidsfördriv? sova, musik massor
Vad heter du just nu på msn: dudie
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? mammsi som är i kina
Hur många syskon:  ett
Kär i någon just nu? JAAA! eller jag e inte säker föresten
Känner du någon som heter likadant som dig? njää...räknas inez?
Morgontrött? varje dag förutom när jag e pigg! HA!

När är du född?:  20 feb
Var bor du?: mälarhöjden, da placeto beee!
Nuvarande hårfärg?: mellanblond men fortfarande lite solblekt
Riktiga hårfärg?: blond/mellanblond
Ögonfärg?: grön/blå
Vad läser du för bok nu?: har börjat på massor men läser aldrig ut dom...
Humör just nu?: typ lite glad fast ändå nere...
Vad har du för parfym idag?: Mushinos I love love, as always
Vill du ha barn?: självklart
Hur stort är ditt rum?: typ ganska stort
Har du tv/dator i ditt rum?: både och
Piercingar?: tre i öronen
Tatuering?: nej
Hur många converse allstarskor äger du?: fyra par
Brukar du vara osminkad i skolan?: japp
Skostorlek : 32

så va de över, jag tror jag ska skapa en kategori med alla sånna här test jag har i mina inlägg...kategorin ska heta, "Agnes älskar!"MOHAHA
ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0