för mycket...

jag ville bara sjuk idag...men nääe..får inte missa skolan nå mera om man inte ligger på sin dödsbädd!!! typ...

vi hade typ en halvtimmes lucia träning idag på ungdomens hus eller vafan de nu hette, små barnen sjöng falskt å vi dansade glatt...sen drog jag maja å erica runt i skärholmen å chillade...å skolan..blää för mycket!

snart måste man börja köpa julklappar...ojoj, vad önskas de?
å julkalender, den e dålig å huvudpersonen är en biatch! men min dag sög som vanligt å blablababa palla, imorrn ska jag jobba jippie! träffa mina kära kollegor, NAJS!
ska nog gå å ta mej en dusch e trött å bollie e överpigg, ojoj!
adjöÖ!

image78

lille vän du strider mot lagen, hoppas du tröttnar snart! mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0