fan de här e lika svårt som å runka me vänter handen!

hål timme, å eftersom jag heter dudie så tar jag lite extra! nääe jag somnade när vi hade bild så kilar tillbaka lite senare till lucia övning, blää va mycke lucia de blir den här veckan, drygt sju lucia tåg samanlagt tror jag!
därför sätter vi in en liten bild som ger flashbacks till sommaren!

summertimes
(på bilden är de då; mia, emma, inès alltså jag själv dårå!)
kila in där å kanske hitta pices på dej själv? who knows?

ska jobba i veckan å massor nästa vecka, kommer inte hinna köpa juleklappar? GAAH! fast jag kom på, jag köper allting efter jul i rean, då kan ju alla som jag ska köpa till få nått extra tjuhu bingo föfan!
men va ska man köpa då? nått på kroppshoppen?

image112
on vivvys wörk mabye?
(ouh tack för bilden dellendouuu!:))

Kommentarer
Postat av: Aviva

jaaa kom och buy things däär :)

2007-12-12 @ 16:33:55
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0