1 advent

nummer ett! första advent, ingen snö..., det ända som är julkänsla är mörkret, men...det regnar! JAG VILL HA SNÖ! på mörkö fanns de lite snö, eller slask högar längs med kanten på vägen....
min helg har varit bra! jätte bra! jag har varit med tobbe mest men ville å galina också YEAH! de blev tyvärr ingen lapdance men vi hade de trevligt ändå haha!
nummer två, för dom som inte vet så har jag fått fräknar!....

sheat igår såg jag julkaldern medan tobbe va ute me roy, alltså den e verkligen inte bra, eller den har inte kommit igång men iallafall, den verkar halv kul, å skådisarna är BEEE!
och nej jag har inte växt ifrån den, nej...
ååh nu har jag bara 9 minuter på mej innan den börjar, men mi helg har somsagt varit toppen!
vi chillade runt å yeeaaahh! å på nyår grababr, DÅ SMÄLLER DE!
jag känner inte att jag behöver tillägga så mycke mera, faktiskt, min helg har varit toppen! de räcker gott å väl!
imorrn äre skola, usch vill inte, bläblä, vill vara mera sjuk, fast bara i veckorna! men snart är de jullov å myysigheter! längtar, ¨å längtar tills mammsi kommer hem!
men när jag kom hem idag så hade pappa å hugo gjort julmys så drack vi glögg å YEAH phett myyys!
ojoj nu äre fem minuter kvaaaar!
tror jag ska dra mej, såg föresten "Tomten är far till alla barnen" idag, den e så jädra förrvirrande, men de e ganska kul!
(föresten så tycker jameela att jag å hon på bilden har lika
ben, tackar för den mohaha!)
image74
dagen sötaste kommentar: "om jag skulle få precis som jag ville så skulle du bo här!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0